Wij vinden het vervelend dat u niet tevreden bent
Hoewel Dermadiq Huidtherapeuten hun best doen om goede zorg te bieden, kan het toch gebeuren dat u niet tevreden bent en met een klacht zit over een huidtherapeut.
U heeft een klacht
Een klacht kan betrekking hebben op de geleverde zorg, maar ook op de dienstverlening of organisatie van de praktijk. U kunt bijvoorbeeld het gevoel hebben onvoldoende te zijn geïnformeerd en/of is de behandeling niet verlopen als verwacht of afgesproken.
Wij nemen uw klacht serieus
Meld een klacht eerst schriftelijk bij de huidtherapeut zelf en vraag bijvoorbeeld een gesprek aan. Mogelijk is de huidtherapeut niet op de hoogte dat u ontevreden bent of is er sprake van een misverstand. Een gesprek met de huidtherapeut kan vaak al leiden tot een oplossing!
Wij doen ons best om tot een oplossing te komen
In de brief kunt u aangeven wat de aard van uw klacht is, hoe en wanneer de klacht is ontstaan en bijvoorbeeld wat volgens u een goede stap in de richting is om gezamenlijk tot een oplossing te komen.